Na ochutnávky piv z portfolia pivovaru Starobrno se mohou těšit návštěvníci veletrhů REGIONTOUR a GO, které ve čtvrtek 12. ledna začaly na brněnském výstavišti. Starobrněnský pivovar, coby významný podnik moravského regionu, nabídne dva ze svých oblíbených produktů: jedenáctistupňové Medium a třináctistupňové nefiltrované pivo. Oba veletrhy potrvají do neděle.
Starobrněnský pivovar své značky představí jako součást prezentace Jihomoravského kraje. „Návštěvníci budou mít příležitost obě piva ochutnávat od čtvrtka do neděle celkem třikrát denně – každý den vždy v 11 hodin dopoledne a ve 13 a 16 hodin odpoledne. Ochutnávky potrvají vždycky půlhodinu,“ konstatovala Květa Látalová z marketingového oddělení pivovaru, která má organizaci celé akce na starosti.
Speciální třináctistupňové nefiltrované pivo obsahuje část pivovarských kvasnic, které pivu dodávají plnější a výraznější chuť a způsobují charakteristické zakalení nápoje. Pivovarské kvasinky jsou zdrojem vitaminu B, stopových prvků a minerálů, takže působí příznivě na lidský organismus. Vzhledem k existenci živé kultury je však trvanlivost tohoto druhu piva kratší. Protože vyžaduje zvláštní nároky na skladování i čepování, prodává se jen v pečlivě prověřených restauracích.
Druhým pivem, nabízeným k ochutnávce, je dlouhodobě jeden z nejoblíbenějších produktů starobrněnského pivovaru, světlé jedenáctistupňové Medium. Pro svou mimořádnou popularitu bývá toto pivo označováno za „vlajkovou loď starobrněnského pivovaru“.
Kromě piva budou na stánku Jihomoravského kraje všem návštěvníkům veletrhu k dispozici letáčky, které představí pivovar Starobrno. „Chceme tak přiblížit populární exkurze, které po pivovaru děláme. Návštěvníci při nich poznají jeden z nejmodernějších podniků v Evropě, podívají se do moderní varny a prohlédnou si i linku na vyfukování, plnění a balení populárních Maxilahví ze speciálního plastu, která začala ve Starobrnu fungovat jako vůbec první v České republice,“ konstatuje specialista na exkurze Josef Helebrant.
Veletrh REGIONTOUR na brněnském výstavišti každoročně představuje největší prezentaci cestovního ruchu se zaměřením na regiony ve střední Evropě. Souběžně s ním se koná i veletrh GO, orientovaný na výjezdovou turistiku. Vedle tuzemských cestovních kanceláří i agentur na veletrhy jezdí i poskytovatelé služeb v oblíbených zahraničních destinacích.
foto MaK., brnovinky, zdroj Heineken
{linkr:related;keywords:veletrh;limit:8;title:%C3%84%C2%8Dt%C3%84%C2%9Bte+tak%C3%83%C2%A9%3A}
Kategorie: gurmán Brno Zobrazeno: 4617
Na ochutnávky piv z portfolia pivovaru Starobrno se mohou těšit návštěvníci veletrhů REGIONTOUR a GO, které ve čtvrtek 12. ledna začaly na brněnském výstavišti. Starobrněnský pivovar, coby významný podnik moravského regionu, nabídne dva ze svých oblíbených produktů: jedenáctistupňové Medium a třináctistupňové nefiltrované pivo. Oba veletrhy potrvají do neděle.
Starobrněnský pivovar své značky představí jako součást prezentace Jihomoravského kraje. „Návštěvníci budou mít příležitost obě piva ochutnávat od čtvrtka do neděle celkem třikrát denně – každý den vždy v 11 hodin dopoledne a ve 13 a 16 hodin odpoledne. Ochutnávky potrvají vždycky půlhodinu,“ konstatovala Květa Látalová z marketingového oddělení pivovaru, která má organizaci celé akce na starosti.
Speciální třináctistupňové nefiltrované pivo obsahuje část pivovarských kvasnic, které pivu dodávají plnější a výraznější chuť a způsobují charakteristické zakalení nápoje. Pivovarské kvasinky jsou zdrojem vitaminu B, stopových prvků a minerálů, takže působí příznivě na lidský organismus. Vzhledem k existenci živé kultury je však trvanlivost tohoto druhu piva kratší. Protože vyžaduje zvláštní nároky na skladování i čepování, prodává se jen v pečlivě prověřených restauracích.
Druhým pivem, nabízeným k ochutnávce, je dlouhodobě jeden z nejoblíbenějších produktů starobrněnského pivovaru, světlé jedenáctistupňové Medium. Pro svou mimořádnou popularitu bývá toto pivo označováno za „vlajkovou loď starobrněnského pivovaru“.
Kromě piva budou na stánku Jihomoravského kraje všem návštěvníkům veletrhu k dispozici letáčky, které představí pivovar Starobrno. „Chceme tak přiblížit populární exkurze, které po pivovaru děláme. Návštěvníci při nich poznají jeden z nejmodernějších podniků v Evropě, podívají se do moderní varny a prohlédnou si i linku na vyfukování, plnění a balení populárních Maxilahví ze speciálního plastu, která začala ve Starobrnu fungovat jako vůbec první v České republice,“ konstatuje specialista na exkurze Josef Helebrant.
Veletrh REGIONTOUR na brněnském výstavišti každoročně představuje největší prezentaci cestovního ruchu se zaměřením na regiony ve střední Evropě. Souběžně s ním se koná i veletrh GO, orientovaný na výjezdovou turistiku. Vedle tuzemských cestovních kanceláří i agentur na veletrhy jezdí i poskytovatelé služeb v oblíbených zahraničních destinacích.
foto MaK., brnovinky, zdroj Heineken
{linkr:related;keywords:veletrh;limit:8;title:%C3%84%C2%8Dt%C3%84%C2%9Bte+tak%C3%83%C2%A9%3A}