Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání – 10. ročník do Prahy 19. 9. 2017 do Hotelu DUO, a 26. září do Brna, kde bude 12. ročník v Interhotelu Voroněž.
Cílem jednodenní nízkonákladové akce je zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a firmami, uživateli reklamy. Cílovou skupinou návštěvníků bývají marketingoví manažeři firem a odborníci z reklamní branže, majitelé menších firem i obchodní manažeři.
Na veletrhu se představí v jednoduchých expozicích vystavovatelé z oblasti reklamy a marketingu. Akci pořadatelé obohatili o odborné přednášky. Aktuálními tématy zájemce provedou odborníci reklamních a marketingových společností a institucí.
• Konference Digistrategie – Online Marketing 2017 – Jak převést marketing z offline do online, sociální sítě – Facebook, Instagram, YouTube a videomarketing, PPC, obsahový marketing a na závěr ukázky z aktuálních digitálních kampaní.
• Mix trendů a novinek – navštívíte-li oba veletrhy, jako bonus získáte možnost navštívit přednášky z oblasti reklamy a marketingu, například chytré využití reklamních předmětů, jak založit firemní videostudio, 12 tipů na úspěšný event, hmyzí event, trendy v obalech, digitální nomádství, tipy pro internetové startupy.
• CRM blok – „bez funkčního CRM je marketing střelbou naslepo. CRM je srdce marketingu.“ Pět prezentací a pět přístupů jak na něj.Grafický design aktuálně – úspěšné slidy pro úspěšné prezentace, reklama a právo, jak prezentovat návrhy řešení klientovi.
Návštěva veletrhu může být chytrou volbou pro každého marketingového manažera. Za půl dne získáte přehled o novinkách, inspiraci, nápady, odnesete si řadu kontaktů a usnadníte si přípravu marketingových plánů a rozpočtů pro rok 2018.
Marketing Mix je jedním z mála podzimních veletrhů reklamy a marketingu v Česku. Klade větší důraz na digitální formu marketingu a souběžné konferenční programy.
Osvědčilo se konat ho na dvou místech s malým odstupem – v Praze s regionálním zacílením pro oblast Čech, a v Brně pro Moravu, Vysočinu, částečně i Slovensko.
Zájem vystavovatelů i přednášejících je podle pořadatelů letos nadprůměrný.
Pořadatelem veletrhu je výstavnická společnost Omnis Olomouc specializující se na pořádání odborných veletrhů a působící v tomto oboru 26. rokem.
• Více info: www.marketing-mix.cz
brnovinky, zdroj a foto: Marketing mix
Kategorie: podnikání a řemeslo Zobrazeno: 4721
Marketing Mix je B2B veletrh reklamy a marketingu rozšířený o konference, přednášky a workshopy. V září opět míří do svých tradičních míst konání – 10. ročník do Prahy 19. 9. 2017 do Hotelu DUO, a 26. září do Brna, kde bude 12. ročník v Interhotelu Voroněž.
Cílem jednodenní nízkonákladové akce je zprostředkovat kontakty mezi firmami z reklamní branže a firmami, uživateli reklamy. Cílovou skupinou návštěvníků bývají marketingoví manažeři firem a odborníci z reklamní branže, majitelé menších firem i obchodní manažeři.
Na veletrhu se představí v jednoduchých expozicích vystavovatelé z oblasti reklamy a marketingu. Akci pořadatelé obohatili o odborné přednášky. Aktuálními tématy zájemce provedou odborníci reklamních a marketingových společností a institucí.
• Konference Digistrategie – Online Marketing 2017 – Jak převést marketing z offline do online, sociální sítě – Facebook, Instagram, YouTube a videomarketing, PPC, obsahový marketing a na závěr ukázky z aktuálních digitálních kampaní.
• Mix trendů a novinek – navštívíte-li oba veletrhy, jako bonus získáte možnost navštívit přednášky z oblasti reklamy a marketingu, například chytré využití reklamních předmětů, jak založit firemní videostudio, 12 tipů na úspěšný event, hmyzí event, trendy v obalech, digitální nomádství, tipy pro internetové startupy.
• CRM blok – „bez funkčního CRM je marketing střelbou naslepo. CRM je srdce marketingu.“ Pět prezentací a pět přístupů jak na něj.Grafický design aktuálně – úspěšné slidy pro úspěšné prezentace, reklama a právo, jak prezentovat návrhy řešení klientovi.
Návštěva veletrhu může být chytrou volbou pro každého marketingového manažera. Za půl dne získáte přehled o novinkách, inspiraci, nápady, odnesete si řadu kontaktů a usnadníte si přípravu marketingových plánů a rozpočtů pro rok 2018.
Marketing Mix je jedním z mála podzimních veletrhů reklamy a marketingu v Česku. Klade větší důraz na digitální formu marketingu a souběžné konferenční programy.
Osvědčilo se konat ho na dvou místech s malým odstupem – v Praze s regionálním zacílením pro oblast Čech, a v Brně pro Moravu, Vysočinu, částečně i Slovensko.
Zájem vystavovatelů i přednášejících je podle pořadatelů letos nadprůměrný.
Pořadatelem veletrhu je výstavnická společnost Omnis Olomouc specializující se na pořádání odborných veletrhů a působící v tomto oboru 26. rokem.
• Více info: www.marketing-mix.cz
brnovinky, zdroj a foto: Marketing mix